Współpraca – kreatywny marketing

Skok wzwyż przed 1968 był koszmarnie nudną dyscypliną. Rekord olimpijski od lat się nie zmieniał, a zawodnicy skupiali się na walce między sobą i poprawianiu wyników o każdy milimetr. 

Wtedy pojawił się on – Dick Fosbury. Możliwe, że go nie znasz, ale na pewno nie możesz ignorować, jak przeciwnicy.

Ten 21-letni chłopak wziął się znikąd (no dobra, z Portland, czyli takiej amerykańskiej Bydgoszczy) i nie dość, że zgarnął złoty medal, to jeszcze zmienił historię całej dyscypliny. Jak? 

Skacząc…tyłem. Tak, dobrze czytasz. Dziś wydaje nam się to oczywiste, że w powietrzu zawodnicy odwracają się plecami do poprzeczki, ale wcześniej tak nie było. To Dick zapoczątkował „flop Fosbury’ego”, który wykorzystywany jest do teraz. Pomyślał inaczej zamiast podglądać konkurentów i marne 218 cm poprawił na 224 ustanawiając nowy rekord olimpijski 🔥

Co prawda jedyny złoty medal jaki mam, to ten za mistrzostwa twistera na kolonii w 2006 roku, ale można powiedzieć, że podobnie jest ze mną – myślę niestandardowo.

Nazywam się Jakub Biel i kreatywne reklamy robiłem już w kosmosie, telegazecie, Tinderze, TikToku, a nawet na Pornhubie (myszki dla leworęcznych, o których mówiła cała Polska). Firmę założyłem w Prima Aprilis i nazwałem „Ambaje”, co jeszcze 200 lat temu w języku polskim oznaczało głupoty, mrzonki, dyrdymały i zmyślone historie 🧠

Mogę być twoim Fosbury’m, który przyjdzie i ułoży wszystko na nowo – mam naprawdę szalone pomysły. Z mojej kreatywnej głowy korzystali już m. in:

Zaznaczę jeszcze jedno: to nie tylko jakieś tam wygłupy, bo całą zdobytą wiedzę ułożyłem w dobrą strukturę. O kreatywnym marketingu opowiadałem na takich uczelniach jak AGH w Krakowie, Uniwersytet Warszawski, Uniwersytet Łódzki, WSB w Gdańsku, SGH w Warszawie i Akademia Leona Koźmińskiego. Byłem też cytatem w pracy magisterskiej!

Poza tym wystąpiłem na TEDx, I Love Marketing, Infoshare czy Marketing Hits w Mińsku (Białoruś). A teraz przejdźmy do najważniejszego:

W czym mogę ci pomóc?

Jakub Biel

Kreatywne kampanie reklamowe

Zrobimy razem akcję, która podbije świat! Wiem, jak to ułożyć od planu po skuteczne działania, które sprzedają. Robiłem już spoty reklamowe, wielkie akcje sprzedażowe, a nawet wejścia na nowe rynki i premiery produktów (jedną z nich prowadził Robert Makłowicz i do teraz jestem jego fanem).

Konsultacje marketingowe

Doradzałem już wielkim korporacjom i małym firmom rodzinnym. Wiem, że czasem szybka rozmowa 1 na 1 da znacznie więcej, niż kilkudniowe szukanie odpowiedzi w internecie pełnym „ekspertów” od wszystkiego.

Dedykowane szkolenia

To ten jeden dzień, kiedy wyłączacie Outlooka, a telefony służą tylko do odmierzania czasu. Chociaż znając życie i tak przegapimy przerwę podczas intensywnych warsztatów z PR-u, social media, kreatywnego myślenia, TikToka czy niestandardowych kampanii reklamowych.

Wystąpienia

Organizujesz konferencję i potrzebujesz sprawdzonego prelegenta? Stresu nie czułem nawet podczas największej konferencji marketingowej w Polsce (800 uczestników), którą zresztą wygrałem w głosowaniu publiczności

Audyt social media

Od ilu lat wiesz, że ta szuflada pod piekarnikiem służy do podtrzymywania temperatury jedzenia, a nie przechowywania starych patelni? No właśnie, czasem widzimy coś na co dzień i popełniamy mnóstwo błędów. Chętnie sprawdzę, co można poprawić u ciebie (nie tylko w kuchni).

Chcesz porozmawiać?

Daj mi znać

Poznaj mnie jeszcze lepiej:

🚀 Jestem w rankingu 50 kreatywnych w polskim biznesie

🏆 Nagrałem pierwszy w Polsce kurs o TikToku

😨 Mój najdziwniejszy tiktok ze zmywarką ma 1,8 mln odsłon

📺 Zobaczysz mnie w serialu 1983 (Netflix)

🌎 Zwiedziłem 35 krajów (nie licząc Watykanu)

⭐️ Byłem na okładce magazynu Sprawny Marketing

A tu dłuższe formy, które powiedzą o mnie więcej niż kolejne przechwalanki:

Wystąpienie na TEDx o dotarciu do miliona osób za 1 zł – LINK

Podcast „Mała Wielka Firma” o kreatywności i TikToku – LINK

Rozmowa o 52-krotnym wzroście firmy – LINK

Stary występ w TVN24 o botach social media – LINK

Wywiad o sprzedaży w internecie – LINK

Jakub Biel logo