TikTok od podstaw
kurs online

Tylko praktyczna wiedza.
Sami rozwinęliśmy konto firmowe do 20mln i prywatne do 50 mln odsłon za darmo
Opinie na mój temat
-
Ten kreatywny wariat wie z czym to jeść
Paweł Tkaczyk -
Nie dowierzam jak można tyle zarobić z tak niskim nakładem marketingowym. He’s the man!
Maciej Lewiński -
Kuba to top expert marketingu TikTok w kraju, a jego praca przy profilu x‑kom zasługuje na najwyższe uznanie
Michał Sadowski -
Uważam, że jest za mądry, by mógł być tak młody
Kamil Kozieł -
Idealnie potrafi łączyć świeże i kreatywne spojrzenie z żelaznymi regułami marketingu
Maciek Budzich -
Jest kreatywny jak akwizytor kiedy próbuje wejść do klatki. Serdecznie polecam
Janina Bąk
Darmowe odsłony na TikToku – 20 mln

Bez wydania nawet złotówki zbudowaliśmy konto firmowe @xkompl na TikToku, które pokochali fani. Nasze filmy zdobyły 20 milionów odsłon i ponad 2 miliony polubień, a wszystko wśród polskiej społeczności i bez tańca czy śpiewu. Podobnie z kontem prywatnym @lera_gymnast i wieloma innymi. Dziś nauczysz się, jak powtórzyć ten sukces.
Czego nauczysz się w 1 dzień?
-
Jak założyć i poprawnie zoptymalizować konto na TikToku?
Dobrze zoptymalizowane konto to prosta metoda na subskrypcje i wyższą pozycję w wyszukiwarce.
-
Dlaczego niektóre konta są tak popularne? Triki i treści, które rozejdą się viralowo
Plotki, miejskie legendy i najlepsze reklamy mają wiele wspólnego. Poznaj zasady, dzięki którym twoje nagrania zdobędą popularność, a znajomość algorytmu TikToka tylko pomoże.
-
O co chodzi z muzyką, tańcem i hashtagami?
TikTok kojarzy ci się z tańcem? Prawdziwi użytkownicy wiedzą, że nie tylko to się liczy. Jak wykorzystać muzykę, a jak hashtag, który ma 2338 mld wyświetleń?
-
Nagrywanie, edycja wideo i odpowiednia publikacja treści
Aplikacja ma wbudowany edytor wideo, który kryje wiele nieoczywistych funkcji. Poza tym nawet najlepsze wideo nie rozejdzie się, gdy nie opiszesz i nie opublikujesz go właściwie.
-
Formaty reklamowe i płatne kampanie
Darmowe działania to nie wszystko, czasem warto wesprzeć się reklamami.
-
Statystyki i korzystanie z analityki konta
Zobacz, jak sprawdzać statystyki, filmy obejrzane przez twoich obserwujących, muzykę której słuchali czy o jakiej porze są najbardziej aktywni.
-
Przyszłość TikToka i funkcje znane już w Chinach
TikTok w Chinach znany jest jako Douyin i to tam wdraża funkcje, które później przychodzą do Europy. Poznaj je i działaj o krok przed konkurencją.
Dlaczego musisz założyć konto
na TikToku?
-
Aplikacja ma 2 mld pobrań i ponad 4 mln użytkowników w Polsce
-
Znajdziesz tu nawet Roberta Lewandowskiego czy Andrzeja Dudę
-
Połowa użytkowników TikToka jest dorosła
-
Jeszcze jest tu względnie mało firm, będziesz o krok przed konkurencją
-
Największa polska tiktokerka ma 9 mln obserwujących
-
To kolejna szansa na dotarcie do nowych klientów
-
Za darmo możesz zrobić wielomilionowe zasięgi

Tylko przydatne informacje
-
Wszystko przetestowane na prawdziwych kontach
Nie opowiadam o jakiejś tam teorii znanej tylko z poradników na YouTube. Działania i metody, o których mówię zostały przetestowane na prawdziwych polskich kontach, dzięki czemu wiem co działa na naszym specyficznym rynku.
-
2 mln polubień nie wzięło się znikąd
Jesteś w stanie wyobrazić sobie ile trzeba pracy, by zdobyć 2 miliony polubień na Facebooku? A właśnie taki wynik osiągnęliśmy na TikToku już jakiś czas temu. Gdyby fani nie doceniali naszych treści, to liczba byłaby znacznie mniej spektakularna.
-
Trafiamy do polskich odbiorców, bo chińskie odsłony są nam zbędne
Po co tworzyć treści, które zyskają popularność w dalekiej Azji? Jeśli zależy ci na klientach z Polski, to musisz trzymać się zasad, które sami sprawdziliśmy.
-
Rozkręciliśmy konto od zera do 20 mln wyświetleń
Bez reklam, influencerów i ogromnych budżetów. Sami wskoczyliśmy na TikToka jak do siebie i właśnie to doceniają nasi fani. Poznaj metody, triki i sztuczki, które pomogły nam w rozwijaniu konta.
Agenda stworzona tak, by
w jeden dzień wejść na poziom pro
(choć możesz też oglądać na raty)
- 1.
- Szybki wstęp
- 2.
- Wprowadzenie i podstawy
- 3.
- Funkcje aplikacji
- 4.
- Założenie i ustawienie profilu
- 5.
- Optymalizacja, analityka i konto pro za darmo
- 6.
- Nagrywanie i edytor wideo
- 7.
- Sprytne wykorzystanie hashtagów
- 8.
- Muzyka a zwiększanie zasięgów
- 9.
- Duety (niespotykane w innych aplikacjach)
- 10.
- Algorytm TikToka
- 11.
- Tworzenie treści viralowych
- 12.
- Płatne formaty reklamowe
- 13.
- Przyszłość TikToka
- 14.
- Coś specjalnego na koniec
Dla kogo jest ten kurs?
-
Dla firm, które szukają taniego sposobu na reklamę w nowym miejscu
-
Dla marketerów, którzy chcą znać jedną z najczęściej pobieranych aplikacji w 2022 roku
-
Dla influencerów, którzy mogą dotrzeć do 4 mln użytkowników w Polsce
-
Dla osób, które potrzebują zdobyć przewagi na rynku pracy
-
Dla wszystkich marek, którym zależy na bardzo zaangażowanych fanach
-
Zarówno dla małych firm, jak i ogromnych spółek – TikTok jest uniwersalny
Kim jestem?
-
Kreatywne kampanie robiłem nawet na Pornhubie (słynne myszki dla leworęcznych), w telegazecie (na Dzień Babci) czy na Tinderze (Walentynki 2019)
-
Odpowiadałem za komunikację marki x-kom (zespoły: PR, social media, YouTube, eventy i kampanie kreatywne). Pracowałem z wieloma innymi znanymi markami w Polsce i za granicą
-
Wygrałem I Love Marketing, występowałem na wielu innych konferencjach, w tym InfoShare, Kongres Online Marketing, TEDx czy nawet Marketing Hits w Mińsku
-
Wielokrotnie można było usłyszeć mnie na uczelniach wyższych, w tym Uniwersytecie Jagiellońskim, Warszawskim, Łódzkim, AGH, SGH, WSB czy Akademii Leona Koźmińskiego
-
Wylądowałem na okładce Sprawnego Marketingu (dostępny w Empikach), poza tym pisałem już chyba dla każdego czasopisma marketingowego w Polsce
-
W wolnych chwilach bloguję na jakubbiel.pl
Dlaczego zrobiłem ten kurs?
Wkurzają mnie wszystkie szkolenia i artykuły o TikToku przygotowane przez ludzi, którzy nigdy tam nic nie osiągnęli. Jak są teoretykami, to niech przynajmniej wyraźnie to zaznaczają, że cała ich wiedza pochodzi z artykułów. U mnie jest inaczej. Jestem praktykiem i ciągle to podkreślam.
Wyłącz go, żeby się zapisać.
Jeśli nie pomaga, to włącz JavaScript w ustawieniach przeglądarki.
Najczęściej zadawane pytania
- Kiedy dostanę dostęp do kursu?
-
Zaraz po opłaceniu zamówienia dostaniesz na maila dostęp do platformy WP Idea. Tam będzie czekał na ciebie gotowy kurs podzielony na lekcje. Platforma będzie pamiętać twoje postępy w nauce, choć mam nadzieję, że i tak wszystko wciągniesz w jeden wieczór.
- Potrzebuję fakturę proforma. Jak to załatwić?
-
Napisz do mnie przez formularz kontaktowy poniżej. Załatwimy to szybko 🙂
- Czy ceny są podane w kwotach brutto?
-
Tak. Nic więcej nie dopłacasz, a nawet odliczysz sobie VAT.
- Kiedy dodasz mnie do zamkniętej grupy na Facebooku?
-
Po zakupie kursu dostaniesz link. Na pewno nie przeoczysz.
- Na jakim poziomie jest kurs?
-
Zaczynamy od podstaw, czyli omówienia funkcji aplikacji. Stopniowo będziemy dochodzić do ukrytych opcji, efektów, szukania hashtagów i analiz w koncie pro.
- Jeszcze nawet nie mam tej aplikacji. Ogarnę, o co chodzi?
-
Tak, pierwsze lekcje wprowadzą cię w ten dziwny świat.
- Dostanę rabat?
-
Wręcz przeciwnie – jeszcze w styczniu podniosę ceny kursu.
- Jakie konto rozwinęliście?
-
Razem z zespołem rozkręciliśmy za darmo @xkompl – 2 mln polubień, 100 tys subów, 20 mln odsłon
- Mam najmniejszy pakiet, ale chcę dokupić konsultacje. Mogę?
-
Jasne, odezwij się przez formularz na dole.
- Czy jest jakaś droga na skróty do popularności na TikToku?
-
Na początku załóż konto, bez tego nic się nie uda 🙂