TikTok od podstaw
kurs online
Tylko praktyczna wiedza.
Sami rozwinęliśmy konto firmowe do 20mln i prywatne do 50 mln odsłon za darmo
Opinie na mój temat
Ten kreatywny wariat wie z czym to jeść
Paweł TkaczykNie dowierzam jak można tyle zarobić z tak niskim nakładem marketingowym. He’s the man!
Maciej LewińskiKuba to top expert marketingu TikTok w kraju, a jego praca przy profilu x‑kom zasługuje na najwyższe uznanie
Michał SadowskiUważam, że jest za mądry, by mógł być tak młody
Kamil KoziełIdealnie potrafi łączyć świeże i kreatywne spojrzenie z żelaznymi regułami marketingu
Maciek BudzichJest kreatywny jak akwizytor kiedy próbuje wejść do klatki. Serdecznie polecam
Janina Bąk
Darmowe odsłony na TikToku – 20 mln
Bez wydania nawet złotówki zbudowaliśmy konto firmowe @xkompl na TikToku, które pokochali fani. Nasze filmy zdobyły 20 milionów odsłon i ponad 2 miliony polubień, a wszystko wśród polskiej społeczności i bez tańca czy śpiewu. Podobnie z kontem prywatnym @lera_gymnast i wieloma innymi. Dziś nauczysz się, jak powtórzyć ten sukces.
Czego nauczysz się w 1 dzień?
Jak założyć i poprawnie zoptymalizować konto na TikToku?
Dobrze zoptymalizowane konto to prosta metoda na subskrypcje i wyższą pozycję w wyszukiwarce.
Dlaczego niektóre konta są tak popularne? Triki i treści, które rozejdą się viralowo
Plotki, miejskie legendy i najlepsze reklamy mają wiele wspólnego. Poznaj zasady, dzięki którym twoje nagrania zdobędą popularność, a znajomość algorytmu TikToka tylko pomoże.
O co chodzi z muzyką, tańcem i hashtagami?
TikTok kojarzy ci się z tańcem? Prawdziwi użytkownicy wiedzą, że nie tylko to się liczy. Jak wykorzystać muzykę, a jak hashtag, który ma 2338 mld wyświetleń?
Nagrywanie, edycja wideo i odpowiednia publikacja treści
Aplikacja ma wbudowany edytor wideo, który kryje wiele nieoczywistych funkcji. Poza tym nawet najlepsze wideo nie rozejdzie się, gdy nie opiszesz i nie opublikujesz go właściwie.
Formaty reklamowe i płatne kampanie
Darmowe działania to nie wszystko, czasem warto wesprzeć się reklamami.
Statystyki i korzystanie z analityki konta
Zobacz, jak sprawdzać statystyki, filmy obejrzane przez twoich obserwujących, muzykę której słuchali czy o jakiej porze są najbardziej aktywni.
Przyszłość TikToka i funkcje znane już w Chinach
TikTok w Chinach znany jest jako Douyin i to tam wdraża funkcje, które później przychodzą do Europy. Poznaj je i działaj o krok przed konkurencją.
Dlaczego musisz założyć konto
na TikToku?
Aplikacja ma 2 mld pobrań i ponad 4 mln użytkowników w Polsce
Znajdziesz tu nawet Roberta Lewandowskiego czy Andrzeja Dudę
Połowa użytkowników TikToka jest dorosła
Jeszcze jest tu względnie mało firm, będziesz o krok przed konkurencją
Największa polska tiktokerka ma 9 mln obserwujących
To kolejna szansa na dotarcie do nowych klientów
Za darmo możesz zrobić wielomilionowe zasięgi
Tylko przydatne informacje
Wszystko przetestowane na prawdziwych kontach
Nie opowiadam o jakiejś tam teorii znanej tylko z poradników na YouTube. Działania i metody, o których mówię zostały przetestowane na prawdziwych polskich kontach, dzięki czemu wiem co działa na naszym specyficznym rynku.
2 mln polubień nie wzięło się znikąd
Jesteś w stanie wyobrazić sobie ile trzeba pracy, by zdobyć 2 miliony polubień na Facebooku? A właśnie taki wynik osiągnęliśmy na TikToku już jakiś czas temu. Gdyby fani nie doceniali naszych treści, to liczba byłaby znacznie mniej spektakularna.
Trafiamy do polskich odbiorców, bo chińskie odsłony są nam zbędne
Po co tworzyć treści, które zyskają popularność w dalekiej Azji? Jeśli zależy ci na klientach z Polski, to musisz trzymać się zasad, które sami sprawdziliśmy.
Rozkręciliśmy konto od zera do 20 mln wyświetleń
Bez reklam, influencerów i ogromnych budżetów. Sami wskoczyliśmy na TikToka jak do siebie i właśnie to doceniają nasi fani. Poznaj metody, triki i sztuczki, które pomogły nam w rozwijaniu konta.
Agenda stworzona tak, by
w jeden dzień wejść na poziom pro
(choć możesz też oglądać na raty)
- 1.
- Szybki wstęp
- 2.
- Wprowadzenie i podstawy
- 3.
- Funkcje aplikacji
- 4.
- Założenie i ustawienie profilu
- 5.
- Optymalizacja, analityka i konto pro za darmo
- 6.
- Nagrywanie i edytor wideo
- 7.
- Sprytne wykorzystanie hashtagów
- 8.
- Muzyka a zwiększanie zasięgów
- 9.
- Duety (niespotykane w innych aplikacjach)
- 10.
- Algorytm TikToka
- 11.
- Tworzenie treści viralowych
- 12.
- Płatne formaty reklamowe
- 13.
- Przyszłość TikToka
- 14.
- Coś specjalnego na koniec
Dla kogo jest ten kurs?
Dla firm, które szukają taniego sposobu na reklamę w nowym miejscu
Dla marketerów, którzy chcą znać jedną z najczęściej pobieranych aplikacji w 2022 roku
Dla influencerów, którzy mogą dotrzeć do 4 mln użytkowników w Polsce
Dla osób, które potrzebują zdobyć przewagi na rynku pracy
Dla wszystkich marek, którym zależy na bardzo zaangażowanych fanach
Zarówno dla małych firm, jak i ogromnych spółek – TikTok jest uniwersalny
Kim jestem?
Kreatywne kampanie robiłem nawet na Pornhubie (słynne myszki dla leworęcznych), w telegazecie (na Dzień Babci) czy na Tinderze (Walentynki 2019)
Odpowiadałem za komunikację marki x-kom (zespoły: PR, social media, YouTube, eventy i kampanie kreatywne). Pracowałem z wieloma innymi znanymi markami w Polsce i za granicą
Wygrałem I Love Marketing, występowałem na wielu innych konferencjach, w tym InfoShare, Kongres Online Marketing, TEDx czy nawet Marketing Hits w Mińsku
Wielokrotnie można było usłyszeć mnie na uczelniach wyższych, w tym Uniwersytecie Jagiellońskim, Warszawskim, Łódzkim, AGH, SGH, WSB czy Akademii Leona Koźmińskiego
Wylądowałem na okładce Sprawnego Marketingu (dostępny w Empikach), poza tym pisałem już chyba dla każdego czasopisma marketingowego w Polsce
W wolnych chwilach bloguję na jakubbiel.pl
Dlaczego zrobiłem ten kurs?
Wkurzają mnie wszystkie szkolenia i artykuły o TikToku przygotowane przez ludzi, którzy nigdy tam nic nie osiągnęli. Jak są teoretykami, to niech przynajmniej wyraźnie to zaznaczają, że cała ich wiedza pochodzi z artykułów. U mnie jest inaczej. Jestem praktykiem i ciągle to podkreślam.
Wyłącz go, żeby się zapisać.
Jeśli nie pomaga, to włącz JavaScript w ustawieniach przeglądarki.
Najczęściej zadawane pytania
- Kiedy dostanę dostęp do kursu?
- Zaraz po opłaceniu zamówienia dostaniesz na maila dostęp do platformy WP Idea. Tam będzie czekał na ciebie gotowy kurs podzielony na lekcje. Platforma będzie pamiętać twoje postępy w nauce, choć mam nadzieję, że i tak wszystko wciągniesz w jeden wieczór.
- Potrzebuję fakturę proforma. Jak to załatwić?
- Napisz do mnie przez formularz kontaktowy poniżej. Załatwimy to szybko 🙂
- Czy ceny są podane w kwotach brutto?
- Tak. Nic więcej nie dopłacasz, a nawet odliczysz sobie VAT.
- Kiedy dodasz mnie do zamkniętej grupy na Facebooku?
- Po zakupie kursu dostaniesz link. Na pewno nie przeoczysz.
- Na jakim poziomie jest kurs?
- Zaczynamy od podstaw, czyli omówienia funkcji aplikacji. Stopniowo będziemy dochodzić do ukrytych opcji, efektów, szukania hashtagów i analiz w koncie pro.
- Jeszcze nawet nie mam tej aplikacji. Ogarnę, o co chodzi?
- Tak, pierwsze lekcje wprowadzą cię w ten dziwny świat.
- Dostanę rabat?
- Wręcz przeciwnie – jeszcze w styczniu podniosę ceny kursu.
- Jakie konto rozwinęliście?
- Razem z zespołem rozkręciliśmy za darmo @xkompl – 2 mln polubień, 100 tys subów, 20 mln odsłon
- Mam najmniejszy pakiet, ale chcę dokupić konsultacje. Mogę?
- Jasne, odezwij się przez formularz na dole.
- Czy jest jakaś droga na skróty do popularności na TikToku?
- Na początku załóż konto, bez tego nic się nie uda 🙂