EDIT 15.07.2024 – wpłynęło 813 zgłoszeń (wypełnione ankiety). Zamykam więc spływ nowych, żeby wszystkie przejrzeć i dać informację zwrotną.
EDIT 20.07.2024 – łącznie mieliśmy ponad 840 wypełnionych ankiet. Zdecydowana większość z nich była na naprawdę super wysokim poziomie, a wybór bardzo ciężki.
Bardzo dużo się u mnie dzieje – szkolenia, konsultacje, kursy, konferencje, kampanie, nagrania, wywiady, wyjazdy i ogromne zamieszanie w social mediach. Ale chcę, żeby działo się jeszcze więcej 👀
Już teraz odrzucam sporo fajnych współprac, bo zwyczajnie nie mam na nie czasu. Brakuje mi go nawet na mejle, w których mam ogromne zaległości.
I tu pojawiasz się ty.
Kogo szukam?
Osoby, która sprawi, że rzeczy będą się działy.
Tylko tyle i aż tyle. Twoim najważniejszym zadaniem będzie całościowe ogarnięcie Jakuba, żeby dowoził wszystko do końca, a kalendarz nie pogrążał się w chaosie. Nie chcę nazywać tego stanowiskiem asystenckim. To coś pomiędzy ogarniaczką, project managerem, ale też osobą od czarnej roboty.
Co będziesz robić?
- Obsługiwać mejle przychodzące (zapytanie o konsultacje, umówienie spotkania online, przesłanie cennika i podobne).
- Pełnić rolę podobną do managera/managerki (współprace reklamowe, dogrywanie konferencji, nagrań i wycen).
- Zarządzać moim kalendarzem (w tym rozliczać mnie z zadań).
- Pomagać przy kursach i szkoleniach (certyfikaty, logistyka, wyceny, pytania).
- Pilnować dostawców usług i produktów (np. drukarnia od notesów dla uczestników szkoleń).
- Wspierać mnie w researchu, kiedy sytuacja tego wymaga.
- Koordynować to wszystko projektowo (listy zadań, prowadzenie Nozbe).
Co dostaniesz?
- Pracę zdalną.
- 20 dni urlopu w roku.
- Stawkę 45-65 zł brutto za godzinę (to widełki do ustalenia).
- Potężną bazę wiedzy o marketingu i naukach pokrewnych (kursy, książki, konferencje – w tym wskazane przez ciebie).
- Super doświadczenie przy kreatywnych kampaniach z firmami, które dobrze znasz.
- Po prostu fajny czas, bo robimy tu ciekawe rzeczy.
Czego wymagam?
- DOSKONAŁEJ organizacji czasu. Ale takiej serio. Bardzo serio.
- Odporności na monotonne zadania (jak uzupełnianie tabelek).
- Pasji do marketingu (choć nie wymagam super doświadczenia w branży, jeśli szybko się uczysz).
- A dużym plusem jest rozliczanie się na B2B.
Czas
- Teraz potrzebuję cię na 2-3 godziny dziennie.
- Docelowo będzie to 8 godzin, jeśli po kilku miesiącach oddam ci więcej zadań.
- Zacząć możemy choćby i jutro.
Brzmi ciekawie? Zróbmy to w 3 krokach:
- Zaczynamy od anonimowej ankiety – wystarczy, że odpowiesz na kilka pytań. A znajdziesz je [tu był link, już nieaktywny].
- Najlepsze osoby poproszę o wysłanie CV, reszta dostanie informację zwrotną.
- Połączenie odpowiedzi i CV da mi pełen obraz. Wybiorę kilka osób, z którymi spotkam się 1:1 przez Google Meet, żeby pogadać i podjąć decyzję.
Kim jestem?
Nazywam się Jakub Biel i kreatywne kampanie robiłem już w kosmosie, Telegazecie, TikToku, Tinderze, a nawet na P*rnhubie.
Pomagam firmom w reklamie i niestandardowych działaniach, a przy tym dzielę się wiedzą na uczelniach, konferencjach, webinarach czy w kursach online. Z mojej kreatywnej głowy korzystały takie firmy jak Decathlon, Universal Music, x-kom czy Orange.
Jeśli chcesz poznać mnie lepiej, to rzuć okiem na moją ostatnią transmisję na żywo lub konto na insta.