[zakończone] Pracujmy razem! Potrzebuję pomocy w firmie

Bardzo dużo się u mnie dzieje – szkolenia, konsultacje, kursy, konferencje, kampanie, nagrania, wywiady, wyjazdy i ogromne zamieszanie w social mediach. Ale chcę, żeby działo się jeszcze więcej 👀

Już teraz odrzucam sporo fajnych współprac, bo zwyczajnie nie mam na nie czasu. Brakuje mi go nawet na mejle, w których mam ogromne zaległości.

I tu pojawiasz się ty.

Kogo szukam?
Osoby, która sprawi, że rzeczy będą się działy.

Tylko tyle i aż tyle. Twoim najważniejszym zadaniem będzie całościowe ogarnięcie Jakuba, żeby dowoził wszystko do końca, a kalendarz nie pogrążał się w chaosie. Nie chcę nazywać tego stanowiskiem asystenckim. To coś pomiędzy ogarniaczką, project managerem, ale też osobą od czarnej roboty.

Co będziesz robić?

  • Obsługiwać mejle przychodzące (zapytanie o konsultacje, umówienie spotkania online, przesłanie cennika i podobne).
  • Pełnić rolę podobną do managera/managerki (współprace reklamowe, dogrywanie konferencji, nagrań i wycen).
  • Zarządzać moim kalendarzem (w tym rozliczać mnie z zadań).
  • Pomagać przy kursach i szkoleniach (certyfikaty, logistyka, wyceny, pytania).
  • Pilnować dostawców usług i produktów (np. drukarnia od notesów dla uczestników szkoleń).
  • Wspierać mnie w researchu, kiedy sytuacja tego wymaga.
  • Koordynować to wszystko projektowo (listy zadań, prowadzenie Nozbe).

Co dostaniesz?

  • Pracę zdalną.
  • 20 dni urlopu w roku.
  • Stawkę 45-65 zł brutto za godzinę (to widełki do ustalenia).
  • Potężną bazę wiedzy o marketingu i naukach pokrewnych (kursy, książki, konferencje – w tym wskazane przez ciebie).
  • Super doświadczenie przy kreatywnych kampaniach z firmami, które dobrze znasz.
  • Po prostu fajny czas, bo robimy tu ciekawe rzeczy.

Czego wymagam?

  • DOSKONAŁEJ organizacji czasu. Ale takiej serio. Bardzo serio.
  • Odporności na monotonne zadania (jak uzupełnianie tabelek).
  • Pasji do marketingu (choć nie wymagam super doświadczenia w branży, jeśli szybko się uczysz).
  • A dużym plusem jest rozliczanie się na B2B.

Czas

  • Teraz potrzebuję cię na 2-3 godziny dziennie.
  • Docelowo będzie to 8 godzin, jeśli po kilku miesiącach oddam ci więcej zadań.
  • Zacząć możemy choćby i jutro.

Brzmi ciekawie? Zróbmy to w 3 krokach:

  1. Zaczynamy od anonimowej ankiety – wystarczy, że odpowiesz na kilka pytań. A znajdziesz je [tu był link, już nieaktywny].
  2. Najlepsze osoby poproszę o wysłanie CV, reszta dostanie informację zwrotną.
  3. Połączenie odpowiedzi i CV da mi pełen obraz. Wybiorę kilka osób, z którymi spotkam się 1:1 przez Google Meet, żeby pogadać i podjąć decyzję.

Kim jestem?

Nazywam się Jakub Biel i kreatywne kampanie robiłem już w kosmosie, Telegazecie, TikToku, Tinderze, a nawet na P*rnhubie.

Pomagam firmom w reklamie i niestandardowych działaniach, a przy tym dzielę się wiedzą na uczelniach, konferencjach, webinarach czy w kursach online. Z mojej kreatywnej głowy korzystały takie firmy jak Decathlon, Universal Music, x-kom czy Orange.

Jeśli chcesz poznać mnie lepiej, to rzuć okiem na moją ostatnią transmisję na żywo lub konto na insta.