Nowy kurs

Rolki na Instagramie,
które działają

Poznaj przepis na krótkie i kreatywne wideo,
które zrealizuje twoje cele
Kup teraz Dowiedz się więcej

Typowe problemy z rolkami:

  • Pomysły są słabe

    Łatwo jest kopiować ze Stanów, ale gorzej, kiedy trzeba przygotować coś swojego. I to nawet z użyciem zewnętrznych inspiracji

  • Publikuję i…nic

    Ciężko pracujesz, nagrywasz kolejne filmy, wkładasz mnóstwo energii w cały proces, ale na tym koniec. Małe zaangażowanie, słaby odzew. Brzmi znajomo? 🫠

  • Wychodzi brzydko

    Niby wiesz, że liczy się światło i ważny jest statyw, ale efekt końcowy jest jakiś taki…brzydki. No a już na pewno daleki od ideału.

  • Konto stoi w miejscu

    Nieważne ile będziesz publikować, konto wciąż nie rośnie? Nie jesteś sam, sporo osób tak ma.

  • To zajmuje dużo czasu

    Niby da się zrobić ładnie i fajnie, ale wtedy jedna rolka wymaga pracy na pełen etat. To nie tak miało być, prawda?

  • Firmy mają trudniej

    Często słyszymy, że konta osobiste mają łatwiej, bo mogą „jechać po bandzie”. No ale czy bycie anonimem to zawsze plus? 🤨

  • Nawet nie wiem, co nie gra

    A to najczęstszy problem, na który nie ma jednej diagnozy: niby w teorii jest ok, ale co z tego, kiedy jednak coś nie gra,

Mamy na to sposób

Jak za pomocą telefonu osiągnąć efekt superdrogiej kamery? Jak montować? Skąd brać pomysły na scenariusze? No i jak już je mam – to jak je napisać, żeby poszło sprawnie?

To tylko kilka pytań z setek, jakie twórcy zadają sobie każdego dnia. I tak się składa, że wiemy jak na nie odpowiedzieć. Mało tego: mamy to przetestowane w różnych branżach 🔥

Skąd my to wszystko wiemy?

Ola Sidorowska – w samym 2024 nagrała ponad 1000 rolek dla swoich klientów. Zaufały jej takie firmy, jak Decathlon, Podlaskie, Big Milk, Axe czy Art of Wedding.

Jakub Biel – publikował rolki, zanim w ogóle były dostępne w Polsce. Tworzył virale, którymi żyły social media w wielu krajach, a z jego kreatywnej głowy korzystały już takie marki jak Orange, x-kom, Żabka czy Meta.

Prawdziwe opinie na mój temat

  1. janina bak

    Jakub jest kreatywny jak akwizytor kiedy próbuje wejść do klatki. Serdecznie polecam

    Janina Bąk Janina Daily
  2. michal bartnicki

    Kombinacja takiej dawki kreatywności z organizacją pracy jest mieszanką wybuchową

    Michał Bartnicki PZPN
  3. Pawel Tkaczyk

    Ten kreatywny wariat wie z czym to jeść

    Paweł Tkaczyk Midea
  4. Marek Jankowski

    Jego umysł tworzy tak zaskakujące połączenia, że musiał być na praktykach w PKP

    Marek Jankowski Mała Wielka Firma
  5. Źródło inspiracji, jakich w naszym kraju mało

    Krzysztof Gońka Decathlon

Czas na zmiany

Czasem jedna drobna wskazówka albo zmiana może podkręcić twoje publikacje, jak u Kasi. A co może się stać, kiedy tych wskazówek będzie kilkadziesiąt i każda do wdrożenia od zaraz?

To jeden z wielu komentarzy po moim webinarze. Te pomysły i porady po prostu działają 🔥

Jakie firmy kupiły już moje kursy?

Co dostajesz w kursie

„Rolki, które działają”

  • Całkowicie nowy kurs ✨

    Tego materiału jeszcze nigdzie nie było! Nie ma nic wspólnego z poprzednimi kursami, ani materiałami innych twórców.

  • Pomysły

    Zbieranie, wykorzystywanie i dostosowanie pod siebie. Inspiracja też jest sztuką i pokażemy ci, jak robią to najlepsi.

  • Scenariusze

    Od czego zacząć? Jak je pisać? I skąd wiem, że dany scenariusz jest dobry? – jeśli te pytania cię nurtują, to nie musisz się martwić. Razem przejdziemy przez cały proces.

  • Nagrania 🎬

    Jak nagrywać tanio i sprytnie, ale żeby wyglądało drogo i profesjonalnie? Przejdziemy przez zestaw prostych porad, ktore wzniosą twoje materiały na wyższy poziom.

  • Sztuczki montażowe

    Sporo da się uratować montażem, a najczęściej to zwykłe zestawy kliknięć, które powtórzysz u siebie. Bardzo praktyczne wskazówki, które po prostu skopiujesz.

  • Viral i algorytm

    Co robić, żeby wyświetleń było wiecej? Albo żeby trafiały do odpowiednich osób? Zaryzykujemy stwierdzenie, że nie ma w tym temacie lepszego eksperta w Polsce, niż Jakub Biel.

  • Różne branże

    Nieważne, czy prowadzisz Instagrama wielkiego korpo czy małego sklepiku za rogiem – pokażemy ci przykłady dla różnych wielkości i branż, dzięki czemu zarazisz się inspiracją i kreatywnym myśleniem 🔥

  • Notatki wizualne dla uporządkowania wiedzy

    Proste, kolorowe, ale przede wszystkim konkretne. Takie notatki nie tylko układają wszystko w głowie, ale też są dobrą ściągą w przyszłości.

  • Dostęp przez 365 dni

    Oglądaj na komputerze, telefonie a nawet telewizorze – najważniejsza jest twoja wygoda. To ty decydujesz, czy przerobisz wszystkie lekcje naraz (jak serial Netfliksa), co tydzień po trochę (jak studia online), czy może całość teraz, a pojedyncze lekcje kiedyś dla utrwalenia. Wystarczy, że się zalogujesz i możesz oglądać 24/7.

  • Gwarancję zwrotu

    Pierwsze lekcje będą dostarczone w 90 dni od zamknięcia przedsprzedaży. Od momentu, kiedy otrzymasz dostęp do kursu masz jeszcze spokojne 14 dni, żeby zdecydować, czy to dla ciebie. Jeśli chcesz dokonać zwrotu, to piszesz jednego mejla i po sprawie – od razu oddam całą kwotę.

  • Specjalną cenę

    Teraz jest najtaniej, bo to przedsprzedaż dla wąskiej społeczności. W kolejnej edycji cena znacznie wzrośnie i już nigdy nie wróci do tego poziomu 💰

Będzie tylko drożej:
567 zł + VAT

Zamknięcie przedsprzedaży:

  1. dni
  2. -:- godzin
  3. -:- minut
  4. -:- sekund

* Wychodzi 697 zł brutto, ale jeśli nie chcesz od razu płacić całej kwoty, to możesz rozłożyć ją na wygodne raty.

  • Jakub Biel TEDx
  • Jakub Biel - statuetki I love social media

Najczęściej zadawane pytania

Czy to nowy kurs?
Tak, jest zupełnie nowy. Nie był jeszcze nigdzie publikowany – ani w części, ani w całości.
Potrzebuję fakturę proforma. Jak to załatwić?
W koszyku z płatnością zaznacz „chcę fakturę VAT” a następnie „Wyślij proformę po złożeniu zamówienia” trochę niżej.
Czy mogę kupić na raty?
Oczywiście! Po zakupie w koszyku strona przekieruje cię na Przelewy24. Na samym dole jest opcja „Raty i płatności odroczone”. Możesz wybrać Raty Santander oraz PayPo.
Kiedy dostanę dostęp do kursu?
Po zamknięciu sprzedaży bierzemy się za nagranie materiału. Studio mamy już umówione i gotowy materiał powinien pojawić się w ciągu 90 dni od zamknięcia przedsprzedaży.
Czy dostanę certyfikat?
Tak, ale uprzedzam – sprawdzam, czy faktycznie kurs jest już przerobiony przez ciebie. Certyfikat ode mnie ma faktyczną wartość, to nie dyplom z Collegium Humanum 🙂
Dasz mi rabat? Kiedyś powiedziałem ci cześć w tramwaju
Ta cena już jest promocyjna, bo to przedsprzedaż dla mojej społeczności. Ale taniej nie będzie już nigdy. Nawet dla tramwajowych rozrabiaków.
Co się stanie 12 marca o 22:00?
Po prostu zamkniemy sprzedaż i nie będzie możliwości zakupu kursu. Zamiast dodawania do koszyka pojawi się zapis na listę oczekujących, a my całymi dniami będziemy siedzieć w studiu na nagraniach materiału.
Nie znam was. Przekonacie mnie?
Mam prostą propozycję: spędźmy razem godzinę, to ułatwi sprawę. Zobacz powtórkę webinaru: https://www.youtube.com/watch?v=zM23O4rJRQ4
Dlaczego kurs, a nie szkolenie stacjonarne?
Tej wiedzy jest naprawdę BARDZO DUŻO. Oczywiście mógłbym o niej opowiadać przez cały dzień, ale ciężko byłoby to wszystko zapamiętać. Odpalasz kurs jak dobry serial i oglądasz odcinki w tempie, jakie ci odpowiada.
Chcę dokonać zwrotu, co teraz?
Masz na to 14 dni od otrzymania dostępu do kursu. Odpisz na mejla z potwierdzeniem zamówienia i tyle – i oddamy ci pieniądze. Bez utrudnień czy skomplikowanych procesów reklamacyjnych.
Podajesz ceny netto, czy kupować mogą tylko firmy?
Nie. W koszyku wybierasz, czy chcesz fakturę na firmę, czy nie.

Masz więcej pytań?

Daj mi znać