Kurs online:Podkręć Social Media
Typowe problemy w 2024:
Coraz trudniej o sensowne zasięgi w social mediach
Bo puste to żaden problem – wystarczy durny filmik, spam na grupach czy dopalenie płatne do losowej grupy. No ale wiesz dobrze, że to droga donikąd.
Robisz te posty i filmiki, bo trzeba, ale to studnia bez dna
Pochłania pomysły, pieniądze i poświęcony czas, a w zamian daje frustrację, wypalenie albo obojętność. Nawet, kiedy w tabelkach dla szefa wszystko się zgadza.
Z roku na rok wpada mniej sensownych komentarzy
Odbiorcy mają gdzieś twoje treści. Coraz częściej nie chce im się komentować i zostają zastąpieni przez boty, które nic nie dają.
Męczysz się z czymś ważnym
Planowanie ważnej publikacji jest fajne, dopóki nie wciśniesz ENTER. Wtedy okazuje się, że to owszem było istotne, ale tylko dla twojej firmy. I tak sobie wisi ten post z 3 lajkami, w tym jeden twój 👀
Czasem jakaś rolka zrobi więcej wyświetleń
Ale co z tego, jeśli na nic się nie przekłada? Może warto byłoby zamienić połowę wyświetleń na sensownych klientów?
Brakuje ci inspiracji
Jak już pojawi się jakiś trend, to wszyscy robią to samo. Brakuje w tym polotu, świeżości i efektu wow.
Mam na to sposób
Nie, nie będzie tu nic o Biedronce i robieniu dramy z paletami. Ale posty moich klientów regularnie docierają do milionów odbiorców. Co najważniejsze: właściwych odbiorców.
Wiem, jak wykorzystać rolki, ale też umiem rozkręcić Linkedina, wbić się do sekcji „odkrywaj” w Instagramie, szybko budować grupy na FB, czy polecieć szeroko z Twitterem (nie cierpię nazwy X). Przejdźmy przez to razem, krok po kroku 📈
Nie ma miejsca na przypadek
Każdy może mieć trochę szczęścia i nagrać tiktoka, którego zobaczy milion osób (mi też trafiło się kilka razy). Ale przy kreatywnym marketingu spędziłem już lata i wiem, jak go poukładać. A tu skupimy się tylko i wyłącznie na social mediach – bez bujania w obłokach i książkowej teorii. Same konkrety, przykłady i moje triki 👇🏼
Co da ci podkręcenie social mediów?
Większe zaangażowanie
Bez tego nie ma social mediów. Nauczysz się angażować odbiorców niezależnie od wielkości profilu czy medium (przejdziemy przez posty, zdjęcia, grafiki, a nawet krótkie wideo).
Strategiczny kierunek
Koniec z nagrywaniem losowych trendów. Zaplanujesz działania tak, żeby iść w konkretnym kierunku, na którym ci zależy.
Rozsądne wzrosty
Każdy z nas zna profile, które chwilowo wybiły się na jakiejś fali, a teraz wieją pustkami. Pokażę ci, jak budować rozsądnie i z fundamentami. To trochę wolniejsza droga, ale długotrwała i na pewno skuteczniejsza.
Społeczność
Wokół firm wyrastają świetne społeczności, które chcą żyć wokół jakiejś idei i ważnych spraw. Zbuduj swoją grupę przyjaciół (bo to zdecydowanie lepsza nazwa niż jednokierunkowi fani w stylu „ja mówię – wy słuchacie”).
Przełożenie na cele
To najważniejszy punkt. Bez względu na to, czy twoim celem jest sprzedaż w sklepie, pobrania aplikacji, zasięg czy coś innego – wszystkie działania mają prowadzić właśnie do niego. A jak liczysz na pusty milion obserwujących, żeby się chwalić na imprezach, to po prostu odpuść ten kurs.
Agenda nowego kursu
100% praktyki
Planowanie
Najlepsze sposoby na planowanie pracy nad social mediami. Najpierw ułożymy zbieranie contentu i inspiracji, później dostosowanie tego do ciebie, a na końcu ramówkę publikacji, jak w telewizji. Pokażę ci przykładowe kalendarze dla twórców, małych firm, ale też wielkich machin medialnych.
Pisanie
Wszyscy wiemy, że kluczowe są pierwsze słowa posta, no ale jak je wybrać? Przećwiczymy nie tylko clickbait, ale i rodzaje postów pisanych, dobrze dobrany język i blokery, przez które scrollujesz dalej zamiast zatrzymać się przy poście. Dopiero po tym wszystkim pogadamy o CTA, bez którego ciężko o spełnianie celów.
Grafika
Wypracujesz swoje charakterystyczne formaty, które nie tylko mają być ładne, ale przede wszystkim skuteczne. Dorzucimy do tego trochę sposobów na łapanie uwagi, odpowiednią powtarzalność i stanie się magia ✨ Zero gadania o tym, że „zielony kolor uspokaja, a czerwony to szybkie auta”. Tu będzie masa przykładów i konkrety.
Wideo
Nieważne, czy masz ogromny zespół, czy nagrywasz w pojedynkę – są zasady, o których trzeba pamiętać. Często widzę doskonałe rolki, które niestety mają zepsuty wstęp albo jeden element scenariusza i cała praca idzie na marne. Pokażę ci dobre i złe praktyki, będzie dużo gotowców do powtórzenia u ciebie.
Społeczność
Zaangażowana społeczność to największy skarb social mediów. Wiele firm naiwnie myśli, że szybki konkurs w stylu „zostaw follow i udostępnij” to dobra metoda na cokolwiek (spojler: nie). Opowiem ci o odpowiednim sprowadzaniu komentarzy, przenoszeniu społeczności na inne social media i budowaniu prawdziwych relacji z dużą grupą.
Reklamy
Nie nauczę cię klikania w managerze reklam, bo to zupełnie osobny temat. Ale nawet najlepsza optymalizacja Meta Ads nie zda się na nic, kiedy źle dostosujesz formaty, kreacje czy po prostu nie trafisz do twojej społeczności z przekazem. To często pomijany czynnik i wyrzucany do freelancera czy agencji na zewnątrz.
Wzrosty
Wzrosty trzeba planować. U mnie sprawdza się arkusz Google w formie tabelki, gdzie przewiduję: ile urośniemy, gdzie, ile będzie nas to kosztować. Rozsądne podejście bez drogi na skróty procentuje, choć mam kilka sztuczek na przyspieszenie wzrostów.
Błędy ⛔️
Jak się uczyć, to na cudzych błędach. Mam pokaźny zbiór błędów, głupich działań, krótkowzrocznych publikacji i wpadek. Przejście przez nie uratuje cię w przyszłości, a przy okazji nie stracisz budżetów ani długich lat, jak konta, które omawiam.
Skąd ja to wszystko wiem?
Szkoliłem z Facebooka, kiedy firmy płaciły agencjom za założenie strony na tej platformie (wtedy to jeszcze był fanpage). Dobrze rozumiem branżę, a na pewno lepiej niż inne dinozaury, które pamiętają tamte czasy.
Ale zawsze byłem na bieżąco: współtworzyłem pierwsze w Polsce konto firmowe na TikToku, które przekroczyło 100 000 obserwujących. Nowe formaty czuję tak dobrze, że pierwsza rolka na moim prywatnym instagramie zrobiła prawie 2 mln wyświetleń. Ogarniałem największe profile w kraju, ale też rozwijałem te mniejsze od zera.
Nazywam się Jakub Biel i podkręcę twoje social media 🚀
Prawdziwe opinie na mój temat
Jakub jest kreatywny jak akwizytor kiedy próbuje wejść do klatki. Serdecznie polecam
Janina Bąk Janina DailyKombinacja takiej dawki kreatywności z organizacją pracy jest mieszanką wybuchową
Michał Bartnicki PZPNTen kreatywny wariat wie z czym to jeść
Paweł Tkaczyk MideaJego umysł tworzy tak zaskakujące połączenia, że musiał być na praktykach w PKP
Marek Jankowski Mała Wielka FirmaŹródło inspiracji, jakich w naszym kraju mało
Krzysztof Gońka Decathlon
Dla kogo jest ten kurs?
Liderzy zespołów social media
Kierowałem takimi zespołami, teraz doradzam im w różnych firmach. Wiem, że w codziennej pracy po prostu potrzebują tego kursu – to wpłynie na zaangażowanie, wzrosty i mądre budowanie zasięgów.
Mróweczki w social media 🐜
Ciężko pracujesz przy nudnych postach? Twój wysiłek nie musi iść na marne, jeśli poprawisz kilka rzeczy. Zróbmy to razem.
Agencje reklamowe, socialowe, marketingowe
To nie jest kurs o zdobywaniu statuetek i klepaniu się po plecach – jeśli po prostu chcesz robić kreatywne akcje marketingowe i mieć więcej klientów, to zdecydowanie ten kurs jest dla ciebie.
Firmy, które wpadły w rutynę
Fajne jest jak idzie, ale w końcu przyjdzie kryzys i wszystko staje w miejscu. Czasem lepiej jest odświeżyć wiedzę i wrzucić trochę inspiracji, niż wymieniać zespół.
Właściciele mniejszych firm
Często zgłaszają się do mnie firmy, które muszą stawiać czoła ogromnej konkurencji. Jeśli nie wygrasz z nimi na budżety, to pokonaj ich sprytem, szybkim działaniem i elastycznością.
Twórcy treści
Publikujesz dla siebie, a może nawet coś sprzedajesz? Zobacz wskazówki i sprytne sztuczki, dzięki którym urośniesz szybciej. Lepiej zrobić skok do przodu, niż czekać latami na spokoju rozwój.
Czas na zmiany
Czasem jedna drobna wskazówka albo zmiana może podkręcić twoje publikacje, jak u Kasi. A co może się stać, kiedy tych wskazówek będzie kilkadziesiąt i każda do wdrożenia od zaraz?
To jeden z wielu komentarzy po moim webinarze. Te pomysły i porady po prostu działają 🔥
Jakie firmy kupiły już moje kursy?
Co dostajesz w kursie
„Podkręć Social Media”
20+ praktycznych lekcji wideo
Sam konkret od zaplecza, który daje gotowce do wdrożenia u ciebie. Zero lania wody. Materiał podzieliłem na wygodne lekcje, które możesz oglądać ciągiem lub po jednej w wolnych chwilach.
Całkowicie nowy kurs
Tego materiału jeszcze nigdzie nie było! Nie ma nic wspólnego z poprzednimi kursami, ani materiałami innych twórców.
Remont generalny 👷🏼♂️
Jesteśmy w Polsce, ale nie musisz brać urlopu, żeby przez to przejść. A proces wygląda tak: pokazuję krok po kroku elementy, które wpływają na zasięgi, algorytm, zaangażowanie czy wzrosty, a ty wdrażasz u siebie te, które chcesz. Na końcu wychodzisz z lepszymi wynikami.
Notatki wizualne dla uporządkowania wiedzy
Proste, kolorowe, ale przede wszystkim konkretne. Takie notatki nie tylko układają wszystko w głowie, ale też są dobrą ściągą w przyszłości.
Dostosowany materiał
Kurs jeszcze nie jest nagrany – agendę i scenariusze lekcji już mam, ale przykłady dostosuję do was, uczestników. Właściwie to tylko na to czekam.
Dostęp przez 365 dni
Oglądaj na komputerze, telefonie a nawet telewizorze – najważniejsza jest twoja wygoda. To ty decydujesz, czy przerobisz wszystkie lekcje naraz (jak serial Netfliksa), co tydzień po trochę (jak studia online), czy może całość teraz, a pojedyncze lekcje kiedyś dla utrwalenia. Wystarczy, że się zalogujesz i możesz oglądać 24/7.
Gwarancję zwrotu
Materiał będzie gotowy w mniej niż 90 dni od zamknięcia sprzedaży. Od momentu, kiedy otrzymasz dostęp do kursu masz jeszcze spokojne 14 dni, żeby zdecydować, czy to dla ciebie. Jeśli chcesz dokonać zwrotu, to piszesz jednego mejla i po sprawie – od razu oddam całą kwotę.
Specjalną cenę
Teraz jest najtaniej, bo to przedsprzedaż dla wąskiej społeczności. W kolejnej edycji cena znacznie wzrośnie i już nigdy nie wróci do tego poziomu 💰
Będzie tylko drożej:
397 zł + VAT
Zamknięcie przedsprzedaży:
- — dni
- -:- godzin
- -:- minut
- -:- sekund
* Wychodzi 488 zł brutto, czyli mniej niż nowe buty Nike. A jeśli nie chcesz od razu płacić całej kwoty, to możesz rozłożyć ją na wygodne raty.
Najczęściej zadawane pytania
- Czy to ten sam kurs, co w lutym?
- Nie, to zupełnie inny materiał. Tamten był o kreatywnym marketingu i viralach (wróci w 2025). Ten jest całkowicie nowy i dotyczy tylko social mediów. Lekcje nie pokrywają się.
- Potrzebuję fakturę proforma. Jak to załatwić?
- W koszyku z płatnością zaznacz „chcę fakturę VAT” a następnie „Wyślij proformę po złożeniu zamówienia” trochę niżej.
- Czy mogę kupić na raty?
- Oczywiście! Po zakupie w koszyku strona przekieruje cię na Przelewy24. Na samym dole jest opcja „Raty i płatności odroczone”. Możesz wybrać Raty Santander oraz PayPo.
- Co to za zdjęcie z metalowymi serduszkami?
- To nagrody za najlepszą prezentację podczas konferencji I Love Social Media. To największa konferencja w Polsce o tej tematyce. A ile mam tych statuetek? Nieskromnie, ale też szczerze powiem, że nie wiem. Ale sporo 😇
- Kiedy dostanę dostęp do kursu?
- Po zamknięciu sprzedaży biorę się za nagranie materiału. Studio mam już umówione i gotowy materiał powinien pojawić się w ciągu 90 dni od zamknięcia przedsprzedaży.
- Czy dostanę certyfikat?
- Tak, ale uprzedzam – sprawdzam, czy faktycznie kurs jest już przerobiony przez ciebie. Certyfikat ode mnie ma faktyczną wartość, to nie dyplom z Collegium Humanum 🙂
- Dasz mi rabat? Kiedyś powiedziałem ci cześć w tramwaju
- Ta cena już jest promocyjna, bo to przedsprzedaż dla mojej społeczności. Ale taniej nie będzie już nigdy. Nawet dla tramwajowych rozrabiaków.
- Co się stanie 21 sierpnia o 22:00?
- Po prostu zamknę sprzedaż i nie będzie możliwości zakupu kursu. Zamiast dodawania do koszyka pojawi się zapis na listę oczekujących, a ja całymi dniami będę siedział w studiu na nagraniach materiału.
- Nie znam cię. Przekonasz mnie?
- Mam prostą propozycję: spędźmy razem godzinę, to ułatwi sprawę. Zobacz powtórkę webinaru: https://www.youtube.com/watch?v=KpP4q-Ilq64
- Dlaczego kurs, a nie szkolenie stacjonarne?
- Tej wiedzy jest naprawdę BARDZO DUŻO. Oczywiście mógłbym o niej opowiadać przez cały dzień, ale ciężko byłoby to wszystko zapamiętać. Odpalasz kurs jak dobry serial i oglądasz odcinki w tempie, jakie ci odpowiada.
- Chcę dokonać zwrotu, co teraz?
- Odpisz na mejla z potwierdzeniem zamówienia i tyle – i oddam ci pieniądze. Bez utrudnień czy skomplikowanych procesów reklamacyjnych.
- Podajesz ceny netto, czy kupować mogą tylko firmy?
- Nie. W koszyku wybierasz, czy chcesz fakturę na firmę, czy nie.