webinar

Kreatywny marketing

w 2024

Jak robić virale w polskich warunkach? Zobacz analizę najlepszych kampanii – w tym badania, ciekawostki i metody do wdrożenia od zaraz

⏰ 20 lutego, godz. 20:00

Coś tu nie gra: to newsletter o reklamach, a ty masz AdBlocka.
Wyłącz go, żeby się zapisać.
Jeśli nie pomaga, to włącz JavaScript w ustawieniach przeglądarki.

kobieta z laptopem, statystyki idą w dół, marketing

Ale o co chodzi?

Nie bez powodu zasięgi spadają

Na świecie dzieje się tak dużo, że ludzie mają gdzieś twoje kampanie (pocieszę cię: 97% innych działań reklamowych też). Na Onecie raczej klikamy w wiadomości o bezpieczeństwie, niż kolejny marketingowy banner.

Poza tym polska polityka szaleje, Facebook chce coraz więcej pieniędzy, a na klientów już nie działają zwykłe promocje. Co dalej? 😱

Mam na to sposób

Przebij się przez ten szum

Wiem wiem – łatwiej powiedzieć, niż zrobić… powiedziałby ktoś, kto szuka wymówek, ale nie ja. Jak trzeba było, to wypromowałem jamnika tak, że trafił do TVN-u. O moich pomysłach mówiła m. in. brazylijska telewizja, japońskie portale czy New York Post.

Podobnie było, kiedy wymyśliłem i zrealizowałem pierwszą polską kampanię na P*rnhubie (dla firmy x-kom). Po prostu znam się na viralach, ty też możesz. Jak? 🧠

jakub biel na scenie, nagłówki gazet

Porozmawiajmy o konkretach

Myślisz, że przypadek, szczęście albo znajomości u Marka Zuckerberga? Ja jednak wierzę w naukę: konkretne badania, psychologię, dziesiątki książek, neuromarketing i dane z kampanii, które już zrobiłem przez te 10 lat.

Mój TEDx był ciekawy ale miał ograniczenia. Tu ich nie ma – mogę analizować sociale InPostu, zastanawiać się czy Ryanair dobrze trolluje fanów, a nawet chwalić lub krytykować słabe RTM-y związane ze Słowem Roku👇🏼

Co będzie na webinarze?

🆕 NOWY MATERIAŁ NA 2024

💰 Omówienie najgłośniejszych akcji marketingowych – zarówno tych darmowych, jak i z wielkim budżetem

🔧 Rozłożenie na części tych kreacji / filmów / reklam i wskazanie dokładnie, co w nich działa, a co nie. Poczujesz się jak w warsztacie

📚 Co działo się w mózgach odbiorców? Naukowe uzasadnienie zaangażowania, udostępnień i wszystkich działań

📝 Jak te zasady stosować w praktyce? Uczmy się od najlepszych i sprawdźmy sezonowość – przecież wiele tematów się powtarza!

🙋🏼‍♂️ Sesja pytań i odpowiedzi. Na moich spotkaniach zawsze jest mnóstwo komentarzy

jakub biel z telefonem skierowanym na reklamę taco bell
Jakub ze statuetkami I Love Marketing

Kim jestem?

Nazywam się Jakub Biel

Kreatywne reklamy robiłem już w kosmosie, Telegazecie, Tinderze, TikToku, a nawet na Por*hubie. Szczęście można mieć raz, ale ja wierzę w powtarzalność virali.

Opowiadam o tym na uczelniach i konferencjach, nawet mam sporo statuetek za najlepszą prezentację na I ❤️ Marketing. A z mojej kreatywnej głowy korzystał już Onet, x-kom, Allegro, Universal Music, ASUS, Orange czy Decathlon.

Ale przejdźmy do najważniejszego 👇🏼

Czujesz, że to coś dla ciebie?

Zapisz się już teraz

Webinar potrwa godzinę, w mailu prześlę ci link i wszystkie szczegóły.

Do zobaczenia 20 lutego o 20:00! ⏰

Coś tu nie gra: to newsletter o reklamach, a ty masz AdBlocka.
Wyłącz go, żeby się zapisać.
Jeśli nie pomaga, to włącz JavaScript w ustawieniach przeglądarki.

Klikając „Zapisz mnie” wyrażasz zgodę na otrzymywanie informacji o nowościach w moich wpisach i usługach oraz na przetwarzanie danych zgodnie z Polityką Prywatności. Jeśli czytasz drobny druczek to gratuluję wnikliwości, ale muszę cię zmartwić – nic tu nie ukryłem.