NOWY webinar
Przepis na
social media w 2024
Co działa? Skąd brać pomysły na większe zaangażowanie? Jak mądrze budować zasięgi? Zobacz praktyczne porady do wdrożenia
⏰ 30 lipca, godz. 20:00
Ale o co chodzi?
Jest coraz trudniej
Pewnie znasz to uczucie, kiedy publikujesz coś ważnego dla firmy, a wszyscy obserwujący mają to gdzieś. Możesz też wrzucać memy, ale przecież puste lajki nic nie dają.
Czy w takim razie zostaje tylko promowanie płatne, albo cichy płacz i frustracja? Zdecydowanie nie!
Mam na to sposób
Podkręć zaangażowanie
Czasem winna jest grafika, innym razem początkowe sekundy filmu, albo kilka pierwszych słów w opublikowanym poście. Bez zaangażowanych odbiorców twoje social media są bezużyteczne.
Ale to nie wszystko: lepiej jest angażować 1000 osób niż 10, dlatego weźmiemy na warsztat mądre budowanie zasięgów. Nie na śmiesznych obrazkach, a twojej strategii 📈
Pracujmy na konkretach
Dlaczego lubimy to, jak swoje social media prowadzi IKEA, Duolingo, czy InPost? Co stoi za sukcesem Zakładu Pogrzebowego A.S. Bytom? Czemu grzeje nas gość wchodzący do banku o 16:55 albo skrzat nagrywający tiktoki w centrum handlowym?
Jak to się dzieje, że czasem małe profile rozwijają się tak szybko? I co robić, żeby podbić TikToka, Instagram czy Linkedina przed końcem 2024 roku? Zobacz przepis na social media, z którego korzystają najsprytniejsze firmy 👇🏼
Agenda webinaru:
🆕 ZUPEŁNIE NOWY MATERIAŁ
🔧 Czysta praktyka – bez teorii i definicji z Wikipedii. A wszystko oparte na prawdziwych przykładach z małych i wielkich firm
🌎 Inspiracje, trendy, a czasem sztuczki, które działają w różnych krajach. Przejdziemy przez mnóstwo branż i social mediów, żeby każdy znalazł coś dla siebie
📚 Nie tylko pokażę CO działa, ale przede wszystkim JAK i DLACZEGO. Zrozumienie to najlepsza droga do powtórzenia
📝 Gotowe schematy i protipy, które miałem okazję przetestować. Ja robię Ctrl+C na webinarze, ty Ctrl+V u siebie!
🙋🏼♂️ Sesja pytań i odpowiedzi dla widzów na żywo
Kim jestem?
Nazywam się Jakub Biel
Kreatywne reklamy robiłem już w kosmosie, Telegazecie, Tinderze, TikToku, a nawet na Por*hubie.
Opowiadam o tym na uczelniach i konferencjach, nawet mam sporo statuetek za najlepszą prezentację na I ❤️ Social Media, czyli największej konferencji w Polsce o tej tematyce.
Z mojej kreatywnej głowy korzystał już Onet, x-kom, Allegro, Universal Music, ASUS, Orange czy Decathlon, ale też sporo małych firm.
Ale przejdźmy do najważniejszego 👇🏼