webinar
Kreatywny marketing
w 2024
Jak robić virale w polskich warunkach? Zobacz analizę najlepszych kampanii – w tym badania, ciekawostki i metody do wdrożenia od zaraz
⏰ 20 lutego, godz. 20:00
Ale o co chodzi?
Nie bez powodu zasięgi spadają
Na świecie dzieje się tak dużo, że ludzie mają gdzieś twoje kampanie (pocieszę cię: 97% innych działań reklamowych też). Na Onecie raczej klikamy w wiadomości o bezpieczeństwie, niż kolejny marketingowy banner.
Poza tym polska polityka szaleje, Facebook chce coraz więcej pieniędzy, a na klientów już nie działają zwykłe promocje. Co dalej? 😱
Mam na to sposób
Przebij się przez ten szum
Wiem wiem – łatwiej powiedzieć, niż zrobić… powiedziałby ktoś, kto szuka wymówek, ale nie ja. Jak trzeba było, to wypromowałem jamnika tak, że trafił do TVN-u. O moich pomysłach mówiła m. in. brazylijska telewizja, japońskie portale czy New York Post.
Podobnie było, kiedy wymyśliłem i zrealizowałem pierwszą polską kampanię na P*rnhubie (dla firmy x-kom). Po prostu znam się na viralach, ty też możesz. Jak? 🧠
Porozmawiajmy o konkretach
Myślisz, że przypadek, szczęście albo znajomości u Marka Zuckerberga? Ja jednak wierzę w naukę: konkretne badania, psychologię, dziesiątki książek, neuromarketing i dane z kampanii, które już zrobiłem przez te 10 lat.
Mój TEDx był ciekawy ale miał ograniczenia. Tu ich nie ma – mogę analizować sociale InPostu, zastanawiać się czy Ryanair dobrze trolluje fanów, a nawet chwalić lub krytykować słabe RTM-y związane ze Słowem Roku👇🏼
Co będzie na webinarze?
🆕 NOWY MATERIAŁ NA 2024
💰 Omówienie najgłośniejszych akcji marketingowych – zarówno tych darmowych, jak i z wielkim budżetem
🔧 Rozłożenie na części tych kreacji / filmów / reklam i wskazanie dokładnie, co w nich działa, a co nie. Poczujesz się jak w warsztacie
📚 Co działo się w mózgach odbiorców? Naukowe uzasadnienie zaangażowania, udostępnień i wszystkich działań
📝 Jak te zasady stosować w praktyce? Uczmy się od najlepszych i sprawdźmy sezonowość – przecież wiele tematów się powtarza!
🙋🏼♂️ Sesja pytań i odpowiedzi. Na moich spotkaniach zawsze jest mnóstwo komentarzy
Kim jestem?
Nazywam się Jakub Biel
Kreatywne reklamy robiłem już w kosmosie, Telegazecie, Tinderze, TikToku, a nawet na Por*hubie. Szczęście można mieć raz, ale ja wierzę w powtarzalność virali.
Opowiadam o tym na uczelniach i konferencjach, nawet mam sporo statuetek za najlepszą prezentację na I ❤️ Marketing. A z mojej kreatywnej głowy korzystał już Onet, x-kom, Allegro, Universal Music, ASUS, Orange czy Decathlon.
Ale przejdźmy do najważniejszego 👇🏼