webinar

Kreatywny marketing

w polskich warunkach

Jak robić virale w 2023 roku? Zebrałem naukową teorię i moją praktykę po milionowych kampaniach. Poznaj metody do wdrożenia od zaraz

⏰ 7 marca, godz. 20:00

Coś tu nie gra: to newsletter o reklamach, a ty masz AdBlocka.
Wyłącz go, żeby się zapisać.
Jeśli nie pomaga, to włącz JavaScript w ustawieniach przeglądarki.

Laptop

Ale o co chodzi?

Nie bez powodu zasięgi spadają

Na świecie dzieje się tak dużo, że ludzie mają gdzieś twoje kampanie (pocieszę cię: 97% innych działań reklamowych też). Na Onecie raczej klikamy w wiadomości o bezpieczeństwie, niż kolejny marketingowy banner.

Poza tym inflacja szaleje, Facebook chce coraz więcej pieniędzy, a na klientów już nie działają zwykłe promocje. Co dalej? 😱

Mam na to sposób

Przebij się przez ten szum

Wiem wiem – łatwiej powiedzieć, niż zrobić… powiedziałby ktoś, kto szuka wymówek, ale nie ja. Jak trzeba było, to wypromowałem jamnika tak, że trafił do TVN-u. O moich pomysłach mówiła m. in. brazylijska telewizja, japońskie portale czy New York Post.

Podobnie było, kiedy wymyśliłem i zrealizowałem pierwszą polską kampanię na Pornhubie (dla firmy x-kom). Po prostu znam się na viralach, ty też możesz. Jak? 🧠

Porozmawiajmy o konkretach

Myślisz, że przypadek, szczęście albo znajomości u Marka Zuckerberga? Ja jednak wierzę w naukę: konkretne badania, psychologię, dziesiątki książek, neuromarketing i dane z kampanii, które już zrobiłem przez te 10 lat.

Mój TEDx był ciekawy ale miał ograniczenia. Tu ich nie ma – mogę analizować sukces Kerfusia, zastanawiać się czy Ryanair dobrze trolluje fanów, a nawet chwalić lub krytykować słabe RTM-y zaczepiające Paczkomat®👇🏼

Co będzie na webinarze?

💰 Omówienie najgłośniejszych akcji marketingowych – zarówno tych darmowych, jak i z wielkim budżetem

🔧 Rozłożenie na części tych kreacji / filmów / reklam i wskazanie dokładnie, co w nich działa, a co nie. Poczujesz się jak w warsztacie

📚 Co działo się w mózgach odbiorców? Naukowe uzasadnienie zaangażowania, udostępnień i wszystkich działań

📝 Jak te zasady stosować w praktyce? Uczmy się od najlepszych i sprawdźmy sezonowość – przecież wiele tematów się powtarza!

🙋🏼‍♂️ Sesja pytań i odpowiedzi. Na moich spotkaniach zawsze jest mnóstwo komentarzy

Jakub ze statuetkami I Love Marketing

Kim jestem?

Nazywam się Jakub Biel

Kreatywne reklamy robiłem już w kosmosie, Telegazecie, Tinderze, TikToku, a nawet na Pornhubie. Szczęście można mieć raz, ale ja wierzę w powtarzalność virali.

Opowiadam o tym na uczelniach i konferencjach, nawet mam sporo statuetek za najlepszą prezentację na I ❤️ Marketing. A z mojej kreatywnej głowy korzystał już Onet, Allegro, Universal Music, x-kom, ASUS czy Decathlon.

Poprzedni webinar obejrzało 10 000 osób, więc przejdźmy do najważniejszego 👇🏼

Czujesz, że to coś dla ciebie?

Zapisz się już teraz

Webinar potrwa godzinę, w mailu prześlę ci link i wszystkie szczegóły.

Do zobaczenia 7 marca o 20:00! ⏰

Coś tu nie gra: to newsletter o reklamach, a ty masz AdBlocka.
Wyłącz go, żeby się zapisać.
Jeśli nie pomaga, to włącz JavaScript w ustawieniach przeglądarki.

Klikając „Zapisz mnie” wyrażasz zgodę na otrzymywanie informacji o nowościach w moich wpisach i usługach oraz na przetwarzanie danych zgodnie z Polityką Prywatności. Jeśli czytasz drobny druczek to gratuluję wnikliwości, ale muszę cię zmartwić – nic tu nie ukryłem.