Newsletter

Lubisz marketing?

Zapisz się do kreatywnej paczki, a nie ucieknie ci żadna ciekawa kampania!

Dołącz do 21 000+ osób

Coś tu nie gra: to newsletter o reklamach, a ty masz AdBlocka.
Wyłącz go, żeby się zapisać.
Jeśli nie pomaga, to włącz JavaScript w ustawieniach przeglądarki.

Inspiracje

Kreatywne kampanie

Nie musisz niczego szukać. Wybiorę za ciebie tylko te najważniejsze i najciekawsze kreacje. Nie przegapisz żadnej pięknej i długiej reklamy Apartu 💍

Analizy

Zobaczysz więcej

Mój newsletter to nie tylko jakiś tam zbiór, ale i konkretne źródło wiedzy. W każdej wysyłce będę analizował najważniejsze kampanie, a czasem nawet pokażę jak powstawały za zamkniętymi drzwiami największych firm 🧠

Dobra zabawa

Czasem cię zaskoczę

Jedna z teorii humoru mówi, że podczas zaskakującego żartu nasz mózg zachowuje się tak samo, jak przy łamigłówce. Takie reklamy też się znajdą.

Emocje

A czasem możesz się wzruszyć

Pewnie zdarzyło ci się płakać przy jakimś filmie, może czas na emocje podczas oglądania reklam? Ta totalnie mnie rozłożyła, kiedy przygotowywałem zestawienie najciekawszych kreacji na Dzień Ojca.

Wartość

Będę trzymać poziom

Jestem perfekcjonistą i wolę nie spać w nocy albo nie wysłać niczego, niż wypuścić w świat jakiś shit. Ten newsletter jest po prostu dobry 🏆

Nic na siłę

Potrzebujesz przerwy?

Będę pisać nie częściej niż raz w tygodniu. Jeśli uznasz, że moje mejle ci się znudziły, to możesz po prostu się wypisać – bez żadnych sztuczek i utrudnień.

Autor

Jakub Biel

Kreatywne reklamy robiłem już w kosmosie, Telegazecie, Tinderze, TikToku, a nawet na P*rnhubie. Raz nawet wskrzesiłem Tadeusza Drozdę, ale nie ma to nic wspólnego z tym portalem na literę P.

Poza tym jestem wykładowcą akademickim na kilku uczelniach. Często występuję też na konferencjach i w mediach jako ekspert. Ale przede wszystkim mam fajny newsletter, który odbiera ponad 20 tys. osób

Czujesz, że to coś dla Ciebie?

Zapisz się już teraz

Póki kreatywny kreatywna paczka jeszcze jest za darmo 🔥

Coś tu nie gra: to newsletter o reklamach, a ty masz AdBlocka.
Wyłącz go, żeby się zapisać.
Jeśli nie pomaga, to włącz JavaScript w ustawieniach przeglądarki.

Klikając „Zapisz mnie” wyrażasz zgodę na otrzymywanie informacji o nowościach w moich wpisach i usługach oraz na przetwarzanie danych zgodnie z Polityką Prywatności. Jeśli czytasz drobny druczek to gratuluję wnikliwości, ale muszę cię zmartwić – nic tu nie ukryłem.